Klik op één van de partners om van naderbij kennis te maken:

Hoet Logo

Voor het ontwerp van de collectie basismonturen bundelde HOYA de krachten met HOET. Dit zeer creatief bedrijf is in 1989 met één nichecollectie gestart in België. Vandaag zijn er meer dan 40 modellen verkrijgbaar in 1.400 winkels over de hele wereld. HOET en Materialise werkten eerder al samen aan een collectie 3D-geprinte monturen. Hun ervaring vormt de perfecte aanvulling op Hoya’s expertise in glasontwerp, materialen en coatings.

Materialise Logo

Materialise, een Leuvens hightech bedrijf met filialen over de hele wereld, is al 25 jaar pionier op het vlak van 3D-printing in de gezondheidszorg, ruimtevaart, auto-industrie en kunst. Materialise en Hoya delen dezelfde visie: het leven aangenamer maken met behulp van innovatie.

Hoya Logo

Al 75 jaar verlegt HOYA met zijn revolutionaire optische oplossingen de technologische grenzen voor brildragers over de hele wereld. Het glasontwerp is in de loop der tijd enorm geavanceerd geworden, maar één ding is nooit veranderd: de toewijding aan kwaliteit en innovatie waar HOYA om bekendstaat.

7.

Innovatie door partnership en co-creation.

Yuniku is het resultaat van een succesvol partnership van brillenglazenfabrikant HOYA met Materialise, één van de wereldleiders in 3D-printsoftware en -services, en samenwerking met ontwerpbureau Hoet, een pionier op het gebied van innovatieve brilontwerpen.

Klik op één van de partners om van naderbij kennis te maken:

Hoet Logo

Voor het ontwerp van de collectie basismonturen bundelde HOYA de krachten met HOET. Dit zeer creatief bedrijf is in 1989 met één nichecollectie gestart in België. Vandaag zijn er meer dan 40 modellen verkrijgbaar in 1.400 winkels over de hele wereld. HOET en Materialise werkten eerder al samen aan een collectie 3D-geprinte monturen. Hun ervaring vormt de perfecte aanvulling op Hoya’s expertise in glasontwerp, materialen en coatings.

Materialise Logo

Materialise, een Leuvens hightech bedrijf met filialen over de hele wereld, is al 25 jaar pionier op het vlak van 3D-printing in de gezondheidszorg, ruimtevaart, auto-industrie en kunst. Materialise en Hoya delen dezelfde visie: het leven aangenamer maken met behulp van innovatie.

Hoya Logo

Al 75 jaar verlegt HOYA met zijn revolutionaire optische oplossingen de technologische grenzen voor brildragers over de hele wereld. Het glasontwerp is in de loop der tijd enorm geavanceerd geworden, maar één ding is nooit veranderd: de toewijding aan kwaliteit en innovatie waar HOYA om bekendstaat.